Кәсіптік бағдар » Страница 2 » Средняя общеобразовательная школа №36
Абай облысы
Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің
"№36 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7222) 52-18-64
Есепші бөлімі:
+7(7222) 52-18-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Мамандықтың бәрі жақсы» тақырыбында тәрбие сағаты
10
октябрь
2023
«Мамандықтың бәрі жақсы» тақырыбында тәрбие сағаты
2023 жылғы қазан айында 4 «А» және 4 «Ә» сынып оқушыларына сынып жетекшілері «Мамандықтың бәрі жақсы» тақырыбында тәрбие сағатын өткізді.  Мақсаты:  Оқушыларға алдыңғы уақытта заман талабына сай дұрыс мамандық алу үшін бағыт – бағдар беру, мамандықтың қызығы мен қиындығы болатындығын жете ұғындыру. Ойлау қабілетін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
БҮГІНГІ ОҚУШЫ - ЕРТЕҢГІ СТУДЕНТ
20
январь
2024
БҮГІНГІ ОҚУШЫ - ЕРТЕҢГІ СТУДЕНТ
"Бүгінгі оқушы - ертеңгі студент" тақырыбында студенттермен өткізілген кездесу кеші. Мектебіміздің өзін-өзі басқару ұйымының ұйымдастыруымен өткен 9-11 сынып оқушыларының арасындағы кездесуге бүгінде әр қалада студент болып жүрген мектеп түлектері қатысты. Кездесу жоспарына сәйкес студенттер мен оқушылар "Ашық микрофон", "Ақ тілектер", "Меннен сізге 5 кеңес" бөлімдері бойынша қызықты тапсырмалар орындап, ойындар ойнатылды.
Кәсіби бағдар беру жұмысының жоспары
09
январь
2024
Кәсіби бағдар беру жұмысының жоспары
Мектепішілік "Кәсіби бағдар беру" жұмысының жоспары
Кітапханалық  сабақ: «Біз «OYLA» журналын оқимыз»
31
январь
2022
Кітапханалық сабақ: «Біз «OYLA» журналын оқимыз»
        2022 жылдың, 27 қаңтарында «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясындағы жоспарға мектеп кітапханасында «Біз «OYLA» журналын оқимыз» кітапханалық  сабақ өтті. Кітапханалық сабаққа 9 сынып оқушылары қатысты. Іс-шараның мақсаты: оқушыларды «OYLA» ғылыми негіздегі журналын оқуға жұмылдыру. Сабақ барысында «OYLA»  журналының барлық сандарынан көрме ұйымдастырылып, журналдың шығу тарихы мен мақсат, міндеттері, мамандық таңдаудағы мәселелермен таныстырылды. Шара соңында оқушылар арасында  «Менің
Назад 1 2 Вперед