2018-2019 оқу жылында мектепте инклюзивті білім беруді енгізу және ұйымдастыру
Бекітемін «Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ "№ 36 жалпы орта білім беретін мектеп" |
КММ директоры Ғ.Б. Султанов |
2018-2019 оқу жылында мектепте инклюзивті білім беруді
енгізу және ұйымдастыру
ЖОСПАРЫ
Инклюзивті оқыту- барлық кемтар балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді, оқушылардың тең құқығын анықтайды, адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді, барлық балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, балалардың білімділік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.
Мақсаты: Жалпы білім беру мектептері аясында ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың толыққанды білім алуына жағдай жасау.
Міндеттері:
- Психолого-педагогикалық консилиумның жұмысын жандандыру;
- Профилактикалық және психо-коррекциялық сабақтарды өткізу барысында диагностикалық пакетті қалыптастыру;
- Педагогтарды, қосымша білім беру педагогтарын тарту, оларды дайындау;
- Жалпы білім беретін мектептердің практикасына арнайы дамыту педагогикасын енгізу;
- Ата-аналар үшін ақпараттық-танымдық жұмыстар ұйымдастыру /консультациялық орталық/;
- Ерекше білім беруді талап ететін балалар үшін жекелеген маршруттарды ұйымдастыру;
- Балалардың мүмкіндігіне қарай бірыңғай психологиялық комфортты білім беру ортасын құру;
- Мектепте инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін арнайы жағдай жасау;
- Білім беру кезеңдерінің сабақтастығы жағдайында мұмкіндігі шектеулі балаларға, мүгедек балаларға жеке қолдау көрсетуді қамтамасыз ету;
- Білім беру мекемесінде қосымша білім алуға мүмкіндігі шектеулі балалардың, мүгедек балалардың кіруін қамтамасыз ету;
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға, мүгедек балаларға мектеп және қалалық қоғамдастықтың толеранттық көзқарасын қалыптастыру;
- Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек балаларға көмекті үйлестіру үшін қоғамдық ұйымдармен, әлеуметтік қорғау және медицина ұйымдарымен әлеуметтік серіктестікті дамыту.
Бекітемін «Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ "№ 36 жалпы орта білім беретін мектеп" |
КММ директоры Ғ.Б. Султанов |
2018-2019 оқу жылына арналған психолого-педагогикалық консилиум жұмысының жоспары
№ | Іс-шаралар | Мерзімі | Жауаптылар |
1 | Балалардың оқуы мен тәртібіндегі қиындықтардың сипаты мен себептерін анықтау. | үнемі | Консилиум мүшелері |
2 | Ерекше назарды қажет ететін балаларды қалалық ПМПКға жіберу. | Анықталған жағдайда | Консилиум мүшелері |
3 | Ерекше назарды қажет ететін, мінез-құлқында қиындықтары бар балаларға жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім беруді дамыту үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету. | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
4 | Диагностикалық-консультациялық және түзете-дамыту жұмысының нәтижелерін талдау барысында әдістемелік көмек көрсету. | Үнемі | Қ.Қ.Тайбурова |
5 | Ата-аналар, қорғаншы мен қамқоршыларға консультациялық көмек көрсету | Үнемі | Б.У. Ахметова |
6 | Оқытуда, дамуында және тәртібінде қиындықтары бар балалар мен жасөспірімдер туралы деректер қорын қалыптастыру | Жыл бойы | Д.Т.Сулейменова |
7 | ПМПКға ұсыну үшін оқушының дамуы, денсаулығы мен білім алу ерекшеліктері туралы қорытынды жасау. | Консилиум мүшелері |